Na ca saptamana trecuta fusei pe meleagurile natale si m-am procopsit cu un "cado" de la fratele meu...defapt cu mai multe dar asta imi este foarte drag. Am citit ceva review-uri despre obiectivul asta si chiar am fost incantat. Problema lui era diafragma blocata la f2, plus mizeria ca la ea acasa, asa ca l-am desfacut pt micile reparatii...


 
 
 
 
 Reparatia in sine nu a durat foarte mult, si nici nu este greu de desfacut, dar trebuie facuta constiincios pentru a nu zgaria lentilele. L-am uns cu o vaselina siliconica foarte buna, iar acum trebuie sa il pun la treaba...(trebuie sa imi iau un adaptor pt canon sa fac si niste teste)

2 comments:

fratello said...

la mine strangea praful ...
ma bucur ca l-ai pus la punct (vazut pe viu) si ca o sa=ti foloseasca

Chiar eu... said...

;)

Post a Comment