Am vrut sa incerc niste portrete( o sa le postez...candva..) si a luat nastere un snoot pentru blitz.
Am folosit la acest proiect: carton, autocolant, aproximativ 50 paie, 2 tuburi de picatura(adeziv instant) si un marker permanent negru. In primul rand am vopsit paiele cu markerul dupa care am indoit o bucata de carton in jurul blitzului pentru a il folosi ca suport


 
Strat dupa strat am inceput sa lipesc paiele( care au fost taiate la o lungime de 6 cm), pana cand intreg ansamblul a iesit la dimensiunea pe care o doream



 
 
Am imbracat cartonul in autocolant si am fixat paiele in "carcasa" dupa care le-am prins pe blitz cu ajutorul unui elastic(caut de ceva vreme velcro dar nu gasesc)



Rezultatul(fara modificari):



Cu cat paiele sunt mai lungi cu atat spotul se micsoreaza. Poza de mai sus a fost facuta pe un perete de la distanta de aproximativ 2,5m

2 comments:

Anonymous said...

si eu am facut asa ceva si am observat ca rezultatul este ceva mai bun daca incerci sa pui calc(hartie semitransparenta) sau o bucata de panza in fata pentru ca obtine o lumina mai moale.

Tudor Andrei said...

foarte buna observatia...am sa tin cont...eu oricum asta am vrut sa obtin pentru ca am urmarit niste contraste

Post a Comment