Scos din sarite de telecomanda mea infrared de la aparat care mi-a provocat ceva rani la degetul cu care apas pe buton am decis sa imi fac una ( Stiu netul este plin de asa ceva dar...).
   Mufele pe care le vom folosi pot fi: 1 adaptor de la mufa jack stereo 2,5 mm la mufa de 3,5mm si inca o mufa jack 3,5mm(acestea de 3,5mm sunt cele obisnuite), SAU direct mufa de 2,5mm daca gasiti. Eu am ales varianta cu adaptorul care nu imi place deloc pentru ca nu am gasit mufa de 2,5mm.
   Pentru ca nu am avut comutatoarele necasare mi-a venit ideea cu mouse-ul care imi place mai ales ca declansarea o pot face cu degetele de la picioare si asta imi place pentru ca mainile le am libere pe aparat.Configurarea mufei se vede in pozele de mai jos:



In ceea ce priveste poza de mai jos: mouse-ul are un cablu cu 4 fire, asadar firele colorate in verde respectiv negru le-am legat la masa comutatoarelor iar la masa mufei le-am impreunat(Daca aveti cablu cu 3 fire se face un "strap" intre cei 2 pini ai intrerupatoarelor cu o sarma mai micuta)



Si in final...pseudo-telecomanda...



Era sa uit...telecomanda merge pe mai toate Dslr-urile de la Canon(care au mufa telecomenzii speciala de jack)Cu siguranta pot spune ca merge pe eos 350D, 400D...





0 comments:

Post a Comment