Acum ceva timp mi-am achizitinat de la un nene un beirette, aparat de fotografiat fara doar si poate low cost de productie nemteasca. Fabrica producatoare, Beier a aplicat acest nume tuturor camerelor produse intre anii 1958 - 1980.

Type: viewfinder cameraManufacturer: Kamerafabrik Woldemar Beier KG - Freital, partially private East German company
Year of launch: 1958
Film: 35mm
Lens: Meyer Trioplan 1:3.5/45mm or Ludwig Meritar 1:2.8/45mm
Shutter: Junior-II, Modell II or Priomat with speeds 30, 60, 125, and B
Viewfinder: optical, early versions were ocular shiftable for parallax correction
  Asta a fost povestea despre el...realitatea consta in faptul ca l-am cumparat plin de rugina, complet nefunctional, si poate ca nu se merita sa te angrenezi in reparatia unui aparat foto care a fost fabricat fara prea multe pretentii. Sincer acum ca am facut-o sunt multumit si astept cu nerabdare sa arunc un film in el sa il pun la treaba.


Dupa ce l-am curatat...

A fost o munca titanica sa il repar...lamelele de la diafragma si obturator erau lipite intre ele de rugina...declansatorul blocat...nu mai tragea filmul. In alta ordine de idei si eu ma mir ca am reusit sa il dovedesc. Si inca ceva...unele poze stiu...sunt out of focus :)

1 comments:

NU said...

Eu am un Beierette identic care se prezintă în stare bună, diafragma funcționează, însă nu declanșează. Cum trebuie să procedez ca să îl desfac și să curăț lamelele obsturatorului? :D

Am vrut să-i scot complet obiectivul și să-l transform în pinhole (ca aici: http://picturenoise.blogspot.com/2009/01/beirette-pinhole-camera.html/) însă m-am gândit să-i mai dau o șansă. Mulțumesc.

Post a Comment